zira's FotoPage

By: zira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 7-May-2008 04:03 Email | Share | Bookmark
Raja Buah

 
 
 
 
 
 
Skrg ni tgh musim durian..merata tempat tgk ada ja org jual durian nih..durian ni memang favourite zira sekeluarga..tapi kalau makan banyak mesti panas badan nih..nak tido malam mmg susah..ada petua org tua² utk nak hilangkan panas badan bila mkn durian nih.petua dia kita kena minum air dlm kulit durian tu..pada sesaper yg mmg hantu durian tu cuba lah petua tu..tapi rasanya mmg ramai dah tau kot..










Pulut durian..sedapp nih





Quote:
nabialishad ~ alahai kak xkan sampai x tido mlm kot

hajar ~ erk..ciannya kat akak..tunggu blk mesia nanti bleh mkn puas²

soulha,cairo ~

humyrah ~

Farah Shrewsbury ~ salam..ciannya sana mmg takde langsung ker?

zaiy ~ kat sini pun skrg harga mahai lg..

fifi fad ~ abah akak nk blk mesia dh ker?kim salam dia yer

shariza ~ serawa sedap tu..kalau buat bubur kacang campur durian pun sedap

PEMANCING IKAN ~ kanak² biasanya tak bape gemar sgt mkn durian nih

lei ~

MaDiHa ~ pokok sendiri belum berbuah lg.. beli nih..

Liz ~ sedap jugak tu buat serawa mkn dgn roti jala

zatidhati ~ betul tu kak..zira pun suka mkn camtu jer tp xleh mkn byk

fliffy ~

mamasya ~ wahh kak..sama lah paberet kita..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net