zira's FotoPage

By: zira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 8-May-2008 07:57 Email | Share | Bookmark
Award Sempena Hari Ibu

 
Tak sangka sungguh zira akan dpt award dari kak fliffy..walaupun zira belum menjadi ibu sbb lum kawen ..apa pun thanks kak fliffy ..SELAMAT HARI IBU utk emak tersayang.semua kawan²,semua ibu² kat alam siber ni,utk bakal² ibu dan utk semua yg sudi singgah kat fp zira nih semoga tabah mengharungi segala kesusahan dan kepayahan dalam membesar dan mendidik anak-anak kita menjadi orang yang berguna kepada Bangsa dan Agama.. amin.....


Dan kat sini zira nk kongsi award ni dengan:

1. maklang
http://ulampegaga.fotopages.com/

2. mamasya
http://mamasya.fotopages.com/

3. kak madiha
http://mamawandiha.fotopages.com/

4. mama aina
http://qutreen.fotopages.com/

5. kak ana
http://elianas.fotopages.com/

6. bonda
http://rafiqin.fotopages.com/

7. shariza
http://mrsrijal4357.fotopages.com/

8. nabialishad
http://nabialishad.blogspot.com/

9. kak pah
http://wwwkakpahsherry.blogspot.com/

10. soulha
http://sofwat.fotopages.com/

Dan utk semua yg mengunjungi teratak buruk zira nih..Selamat Hari Ibu







Terima kasih pd http://elizastias.fotopages.com sbb sudi memberi kek yg sedap sempena hari ibu..terharu betul zira bila dpt kek dari liz ..thanks again


Quote:
Bonda RaqynR ~ hehe..amik yg atas tuuu bunga lg banyakkkk
masriyah ~ selamat hari ibu utk akak
soulha,cairo ~ yerp betul tu kak sue..zira lah tu kita pernah sembang kat forum sana nun.. ..selamat hari ibu utk kak sue
MaMaAiNa ~ selamat hari ibu jugak
kak rus ~ erkk..kak rus..zira ibu saudara pd anak² sepupu ja..anak saudara sendiri pun xde lg sbb zira anak sulung..hehe
nabialishad ~ hehe..zira xtau bila lg..kena cari calon dulu ler
maklang ~


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net