zira's FotoPage

By: zira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 2-Jul-2008 02:36 Email | Share | Bookmark
I'm back!!! ::Selamat Hari Lahir Emak::



Salam...Lama jugak rasanya fp nih tak berupdate..huhu..nih semua gara² line streamyx kat kawasan sini bermasalah..dah 2 minggu lebih tak boleh nak bertenet..kepada kengkawan semua sorry lah sbb zira tak sempat nak jenguk fp kalian.lepas nih insyaAllah zira jenguk yer..

oklah..hari nih zira buatkan entry khas ni sempena hari lahir emak tersayang pada 02.07.2008...buat mak..Selamat Menyambut Hari Lahir yang ke-47 pada tahun ni.semoga emak panjang umur,di murahkan rezeki,di beri kesihatan yang baik serta di lindungi ALLAH hendaknya..Amin..Terima kasih mak untuk segala pengorbananmu terhadap kami adik beradik..











Code:
terima kasih utk semua ucapan dan doa utk mak zira tu


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net