zira's FotoPage

By: zira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 14-Aug-2008 11:28 Email | Share | Bookmark
::My Family::

Salam..rasanya hari nih malas nak citer pasal makanan nih..Asyik makanan jer hari² nanti orang boring pulak kan ..jom kita tengok jer gambar yang zira jumpa dalam simpanan nih..gambar lama dah nih..terperam ja dalam komputer nih..



Yang nih emak dengan abah tersayang


Yang tudung hitam tu adik zira yang no 2.. kami semua 4 beradik jer..




Yang kat bawah 2 org nih la adik kembar zira..baru tingkatan 4 tu..tapi skrg sekolah lain²..




Quote:
Pada sesiapa yang tak puas ati pasal pic nih zira mintak maaf ok..org tak pandai camni jerlah..edit pun ntah apa².. lagi satu mmg zira dah resize pic nih bg kecik pasal kalau besar nanti lambat pulak nak loading pic nye..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net