zira's FotoPage

By: zira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 18-Aug-2008 03:31 Email | Share | Bookmark
Gulai Ayam Kampung & Sup Ayam Kampung

 
 
 
 
 
 
Kebelakangan nih hujan jer tiap² hari kat sini..sedap jugak kalau dapat hirup sup panas²..Sabtu lepas tok(nenek) ada bagi 2 ekor ayam kampung..dia suruh sembelih dan buat sup dengan gulai...dia nak buat sendiri memang dah tak larat..memang renyah sikit lah kalau nk makan ayam kampung ni sebab nak kena sembelih sendiri lepas tu nak kena proses sendiri ayam tu..zira tolong mana yang patut jer.. ..kali nih mak yang masak sendiri..zira cuma tolong sediakan bahan² nak guna jer.. ..tak patut betul kan.. kali nih takde resepi sebab bukan zira yang masak..jadi tukang kacau jer mana nak tau resepi kan

Gulai ayam dengan sengkuang


Sup ayam



Bihun Sup Ayam Kampung





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net