zira's FotoPage

By: zira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 22-Aug-2008 03:02 Email | Share | Bookmark
::Award Dari Kak Lin::



Salam semua.hari nih bila buka jer fp nih tgk ada award lagi dari Kak Lin
http://kaklins-gallery.blogspot.com cantik friendship award yg akak bagi nih..terharu jugak sebab akak tak lupa zira kat sini terima kasih yer akak untuk kak lin dan semua rakan² fp zira harapkan hubungan kita akan kekal walaupun hanya di alam cyber nih..




Dan untuk award kali ni zira nak berkongsi dengan beberapa orang yg ada nama kat bawah nih yer..sila amik award nih gantung kat 'umah' masing² yer

Kak Meen
Kak Umieaisyah
Kak Madiha
Kak zaiy
Kak putrimlm
Kak Salmah
Kak shariza
Kak Mariam
Kak T
Kak Tie
Kak Mira



Kat bawah nih buah pelam telur yg di ambil kat umah bapa sedara baru² nih..masam betul pelam nih..kita jamu mata jer yer..pada akak² yg sedang ngidam tu terutama kak madiha jangan terliur yer..nanti cian baby dalam perut tu




Quote:

utk sambal cecah pelam tu zira buat camni yer..guna blender kering jer sbb malas nak tumbuk.. ..blend 4 biji cili api dgn sedikit belacan..bg hancur cili tu pastu buh gula. ngan kicap..blend lagi..jgn halus sgt gula tu nanti tak sedap..last sekali buh kacang yg dah di mesin..gaul bg rata


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net