zira's FotoPage

By: zira

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 16-Oct-2008 02:19 Email | Share | Bookmark
::Belajar Buat Ketupat::

Susah betul lah nak apdet entry..lagi satu masalah dengan Photobucket..nak upload sekeping gambar pun makan masa..ishh geram betui la.. ..kali nih saja ja zira nk buh gambar ketupat yg zira belajar buat dari emak baru² nih..lepas raya baru nak belajar balut ketupat..nih pun sebab TERPAKSA..hehe..sebelum nih memang tak reti nk buat pun ..tapi sebab mak dah suruh belajar kena lah buat jugak..punyalah lembap nak balut..emak siap buat sepuluh biji zira pulak baru siap sebiji.. tu pun jadi ketupat betina jer banyak.. ..org kedah tau la kot no beza ketupat jantan dengan betina

sebelum rebus




selepas di rebus


Kari Daging





View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net